tiistai 19. marraskuuta 2019

Elämäni aakkoset



Arki, se on hyvää ja onnellista. Joka päivä on uusi mahdollisuus.


Basso, meidän rakas karvalapsi jonka luonne on aivan puhdasta kultaa. Olin aina ajatellut että sitten joskus kun minulla on oma perhe, siihen kuuluu labradorinnoutaja. Enpäs olisi osannut ajatella että mies ja koira tulisi samassa paketissa.


Chocolate, ei varmasti kaipaa sen suurempia selityksiä 


D-rappu, sieltä löytyy koti.


Eläimet, on aina ollu mulle todella rakkaita ja tärkeitä. Mulla on aina ollut erikoinen yhteys eläimien kanssa. Välillä jopa mietin et olisi kiva tehdä töitä eläimien parissa.


Frendit TV-sarja. Ei ole olemassa parempaa ohjelmaa. Kuinkakohan monta kertaa oon katsonut kaikki kaudet läpi?!?! 

Tähän kohtaan on pakko lisätä vielä Freddie Mercury joka on yksi mun suurimmista idoleista.


G- molli oli sointu jolla kitaraa soittaessa tsekkasin onko kitarani vireessä. 


Helsinki, rakas kotikaupunki. Täältä en kyllä hevillä pois muuta, en ainakaan muualle Suomeen.


Isä, mun rakas isä. Aina yhtä kannustava ja ymmärtävä. 


Jääkiekko on Teron ja mun yhteinen penkkiurheiluharrastus. Paras illanviettotapa on käppäillä hallille katsomaan lätkää. 


Kiehl’s on mun työ ja intohimo. Olen onnellinen että saan työskennellä näin upean brändin parissa!

 

Lucky, meidän rakas rescue-poika. Tämä poika on opettanut ja antanut meille niin paljon. Kuinka toinen osaakaan olla kiitollinen uudesta mahdollisuudesta elämässä ja kuinka rakas koira voikaan olla sinulle. Rakkauden määrä on rajaton. Mä olen niin onnellinen että sain antaa Luckylle turvallisen ja rakastavan kodin. 


Musiikki, sitä on meidän elämä täynnä. Vinyylit pyörii päivittäin kotonamme ja jos musaa ei kuunnella niin jostain siihen liittyvästä keskustellaan. Tuo mun mies on kunnon musiikkinörtti ja sen juttuja on super mielenkiintoista kuunnella. Mitenjoku voi muistaa ja tietää noin paljon eri bändeistä, artisteista, keikoista, levyistä, vuosiluvuista.... 


New Jersey. Jos jonnekin Helsingistä muuttaisin niin tänne. Osa mun sydämestä on jäänyt New Jerseyhin.


Onni, sitä aina tarvitaan ja koen että mulla on sitä ollut mun polulla.


Pesuaineet. Mun heikkous. Mun mielestä ihan parasta shoppailtavaa on erilaiset kodin pesuaineet!

 

Queen on aivan mieletön yhtye, jonka musiikki ei vanhene, eikä siihen kyllästy. Ikinä.


Rakkaus. Suurin voima, suurin tunne, suurin huomionosoitus. Meidän kotona sanomme ja näytämme toisillemme joka päivä että rakastamme. 


Siivous ja sisustus, mun lempijuttuja! Siivoan joka päivä jotain, ihan vain siksi koska tykkään siitä!


Tero, mun rakas aviomies. Olen niin onnellinen kun olen löytänyt noin upean ihmisen mun rinnalleni.


Ulkoilu. Koirien kanssa lenkkeily on parasta. Ulos tulee lähdettyä on keli mikä tahansa.


Valokuvaus. Rakastan valokuvaamista, ja olen luvannut itselleni kehittää omia taitojani siinä.


Wikipedia, sieltä on parasta aina käydä kurkkaamassa kaikenmaailman tärkeää nippelitietoa. 


XS iPhone on mun tämänhetkinen puhelin, johon oon ollut enemmän kuin tyytyväinen


Ystävät, ilman heitä elämä olisi tyhjää. Minua on siunattu monella ihanalla ystävällä. 

Toinen tähän kohtaan on yhteistyö, sitä tää elämä on kaikilla sen osa-alueilla. Niin töissä kuin kotonakin. Autetaan ja tuetaan toinen toisiamme. 


Zara Home, yksi mun lempikaupoista. Voisiko tää vihdoin jo tulla Suomeen??


Åland, (Ahvenanmaa) sinne haluaisin joskus käymään uudestaan. Ehkä ensi kesänä. 


Äiti, ilman häntä olisin hukassa. Rakastavin ja rehellisin ihminen jonka tiedän.


Österbotten (Pohjanmaa). Sukujuureni isänisän puolelta ovat Pohjanmaalta. Sieltä myös tyttönimeni, Stenbacka.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti