sunnuntai 6. lokakuuta 2019

8 tyhjänpäiväistä asiaa mitä olen miettinyt tällä viikolla



Välillä (lue: turhan usein) mieleen juolahtaa kaikkea ihan tyhjänpäiväistä. Tällä viikolla mielessä pyöri näinkin tärkeitä juttuja, joten ne ansaitsi ihan oman postauksen. 

  1. Pitääkö radiouutisten lukijalla olla tylsä ja monotoninen ääni? Tuntuu että tää on enemmän kuin tapa, eikä poikkeus. Siis mulla tulee välittömät unihiekat silmiin! Mun radion kuuntelu on kyllä sitä luokkaa, että en edes ymmärrä miksi tää häiritsisi mua. 
  2. Miksi ihmeessä Da Capo patukka on niin pieni? Tätä olen kyllä jo miettinyt pidemmän aikaa! Siis maailman herkullisin suklaapatukka ja sitä myydään vain pienen pienissä patukoissa. Pitäisköhän sitä kysyä ihan suoraan Fazerilta? Tähän on tultava muutos! Ja ei, ne Da Capo käärekarkit ei aja samaa asiaa. 
  3. Katsooko joku oikeesti Big Brotheria? Ei lisättävää.
  4. Kuinka paljon kynttilöitä on liikaa? Vai onko olemassa sellaista määrää? Mä lupaan joskus kirjoittaa postauksen missä paljastan sen rehellisen ja todellisen kynttilämäärän mitä omistan. Vai uskallanko sittenkään?!!?
  5. Miksi tiistai on vaikeampi päivä kuin maanantai? Maanantai menee aina jotenkin apinanraivolla, mutta tiistai matelee, ärsyttää ja silloin kaikki tuntuu vaikeammalta. 
  6. Miksi Patros-fetaa ei saa joka ikisestä kaupata? Se on parasta. Lidl, herätyyyyys! 
  7. Miksi pyöräilijät ajelevat ihan miten sattuu? Mun mielestä pyöräilijöille pitäis olla oma ajokortti. Tuntuu että noin 80% pyöräilijöistä ei tunne liikennesääntöjä, saatika omaa näkökykyä. Murr!
  8. Miten ihmeessä Wheatus-yhtyeen Teenage Dirtbag-biisi on aina vaan yhtä hyvä! Jostain kumman syystä se vaan aina pistää hymyilyttämään ja laulattamaan. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti