lauantai 25. toukokuuta 2019

Malttamaton Bride to be




Olen joskus teille kertonutkin että malttamattomuus on yksi mun paheista. Se iski jälleen! Nyt en malta odottaa mun polttareita. 
Mullahan ei ole pienintäkään infoa siitä koska ne voisi olla ja mitä silloin tapahtuu... mutta, mä olen aloittanut jo suuren matemaattisen operaation selvittääkseen tämän mysteerin! Mä olen tutkinut työvuoroja, yrittänyt urkkia päivämääriä suoraan kyselemällä ja muka ovelasti livauttaen kysymyksiä keskustelun yhteyteen. Olen yrittänyt tulkita ilmeitä ja eleitä sekä yrittänyt löytää normaaleista viesteistä jotain piilosanomaa. Pahimman grillauksen kohteeksi on joutunut kaasoni, kollegani ja tietysti Tero. Pahoittelut heille tästä, mutta tiedän että tulen jatkamaan tätä polttareihin asti.
Olin 98% varma että polttarini ovat tänä viikonloppuna ja valmistauduin niihin jo henkisesti. Toki myös perjantaina siivosin kotimme lattiasta kattoon, jos vaikka polttariryhmä tulisi hakemaan minut kotoolta. No nyt on siistiä, mutta puolen päivän jälkeen tajusin että tänä viikonloppuna ei kyllä vielä juhlita. 

Kaiken tämän kruunaa se, että en oikeasti edes halua tietää milloin ne on vaan säilyttää sen yllätyksenä! Uteliaisuus ja malttamattomuus ottaa välillä pahasti yli, mutta tämä salapoliisin työ on samalla aika hauskaa. Koska vain polttarit ovatkaan, niin olen varma että siitä päivästä tulee aivan huippu! Luotan kaasoihini ja muihin ystäviini niin olen varma että he tietävät tasan tarkkaan millaisen päivän järjestävät tälle tulevalle rouvalle. 

Olen kyllä jo etukäteen suht tarkkaan kertonut mitä haluaisin/voisin tehdä mutta pidempi lista tuli kyllä siitä että mitä en missään nimessä haluaisi tehdä ja mihin en suostu. Väitän kuitenkin että olen aika helppo miellytettävä, koska minulle aivan oikeasti riittää se että saan pitää hauskaa ystävieni kanssa. Ja okei, mahdollisesti juoda pari viskikolaa. Hah!


Nyt tämä FBI -agentti jää selvittämään tätä mysteeriä ja luomaan vedenpitäviä analyysejä. Nyt jäljellä on yksi vaihtoehto vähemmän kun polttarit eivät tänä viikonloppuna olleet! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti