tiistai 5. maaliskuuta 2019

Love What You Do, Put Your Heart Into It, and You Will Be Rewarded



Otsikon viisaat sanat on kosmetiikkabrändi Kiehl’sin perustajan John Kiehlin oppipojan Aron Morsen käsialaa. Tätä mottoa Kiehl’s käyttää edelleen koulutuksissaan ja henkilökuntansa mottona. 
Niin kuin osa teistä tietääkin, niin minä saan työskennellä tämän upean brändin parissa. 
Olen ollut Kiehl’s Customer Representative eli KCR jo pian seitsemän vuoden ajan! 
Mä todella nautin sitä mitä teen ja olen totaalinen Kiehl’s fanaatikko!

Pitkäaikaisesta uskollisuudestani brändiäni kohtaan minut palkittiin aivan huippu-yllätyksellä! Pääsen koulutusmatkalle New Yorkiin!!
Kiehl’s järjestää vuosittain viikon mittaisen Legacy Award tripin, johon kutsutaan ja valitaan Kiehl’släisiä ympäri maailmaa. Sain kunnian olla ensimmäinen Suomesta lähtevä KCR! 
Odotan niin innolla että pääsen tapaamaan kollegoitani muista maista.
Lähden reissuun huhtikuun alussa, enkä oikein enää pysy pöksyissäni! Olen niin innoissani! Vähän jännittää, mutta hyvällä tavalla.
NYC on yksi mun lempikaupunkeja koko maailmassa ja Kiehl’s on brändi mitä elän ja hengitän!

Lupaan päivittää blogiani reissusta jos vain suinkin ehdin. Päivät tulevat varmasti olemaan pitkiä, mutta viimeistään kotimatkalla on aikaa näppäillä reissu- ja koulutuskokemuksia tännekin. 


Big Apple and Mr. Bones here I come! 🍎💀



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti