sunnuntai 17. maaliskuuta 2019

Aarrekartta unelmien miehen luo


Tää on ehkä paras juttu ikinä! Jokainen joka on joskus ollut tai on tällä hetkellä sinkkuna, on varmasti miettinyt että "löydänkö mä ikinä sitä oikeeta?" tai että "oonko mä ikuisesti yksin?". Jotkut toki haluavatkin pysytellä sinkkuina. 
Tämä oli mullekin tuttua vielä viitisen vuotta sitten. 
Kerran sitten hiljaisessa iltavuorossa puhuttiin työkaverin kanssa miehistä, ylläri. Kollegani kysyi: "Kai säkin oot tehnyt aarrekartan, niin että sun unelmien mies löytää perille sun luo!". No enpä ollut ja toki kaikki keinot piti ottaa käyttöön!


Siinä kun kikateltiin tätä aarrekartta ajatusta, niin päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Eikun kuittikirjoittimesta paperia, johon sitten piirrettiin tikku-ukko. Otsikoksi kirjattiin Idan unelmien mies. Toiselle puolelle paperia kirjattiin luonteenpiirteitä, mitä toivoisin unelmieni miehestä löytyvän ja toiselle puolelle kirjattiin ylös ulkonäkötoiveet. Tämä paperi piti säilyttää jossain esillä, niin että se unelmien prinssi sinut löytää. 
No, tämä kartta sai aitiopaikan mun jääkaapin ovesta! Siinä se oli aika pitkään, ja jossain siivousvimmassa olin sen siitä siirtänyt sitten laatikkoon ja unohtanut kokonaan sen olemassaolon. 
Ehdin olla sinkkuna kolmisen vuotta, joten ehkä Tero oli eksynyt kun laitoin kartan jemmaan. Haha! 

Jokin aika sitten siivotessani kävin papereita läpi niin tämä pieni kartta tipahti pinojen välistä lattialle. Olin unohtanut sen ihan täysin! Naureskelin itsekseni ja aloin käymään karttaa läpi kohta kohdalta, oli hauska huomata että Tero täyttää jokaikisen kohdan toivotuista luonteenpiirteistä ja ulkonäkötoiveista! 
Okei, karttaan oltiin kyllä kirjattu että olisi kiva että miehellä olisi tatuointeja, mutta ne oli laitettu sulkuihin, se ei siis ollut välttämätöntä. 


Jos muistan oikein niin kollegani kertoi että sen kartan pitää olla jonkun muun piirtämä kuin sinun, joten sinun täytyy vain kertoa millainen sinun unelmien miehesi olisi. So don't jinx it! Tämä on aivan hölynpölyä, mutta väliäkö sillä! Pidetään pilke silmäkulmassa ja muistetaan että on sitä sinkkunaiset ja miehet epätoivoisempiakin juttuja tehnyt. 😉
Mun unelmieni mies löysi mun luokse, oli se sitten aarrekartan taikuutta tai ei. 
Hauskinta oli toki huomata että ne asiat mitä mä pidän miehessä tärkeimpänä täyttyy mun tulevassa aviomiehessä. ❤️ 

Mitäs kaikkea hassuja juttuja te olette tehneet Amorin nimissä?

1 kommentti: