torstai 14. helmikuuta 2019

Mitä edes minun bestis ei tiedä minusta?!





Tein jokin aika sitten postauksen missä kerroin 17 asiaa itsestäni mitä blogini lukijat eivät minusta tienneet. No, paras ystäväni sitten kommentoi tienneen 16 näistä seitsemästätoista muka tietämättömästä faktoista. Ainoa mitä hän ei tiennyt, tai muistanut oli se että minulla on kesät ja talvet autossa istuinlämmitin täysillä! Tämän tärkeän infon puuttuminen on nyt hänellä tiedossa joten keksin että yritän listata muutaman asian mitä edes bestikseni ei tiedä! Trust me, tää oli vaikeaa! 





1.
2.
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 

No niin, siinä se! Koko lista täyttä tyhjää! En rehellisesti sanottuna keksinyt yhtäkään asiaa mitä bestikseni ei minusta tietäisi. Tää teksti oli mun luonnoksissa jonkin aikaa kun yritin oikein pinnistämällä pinnistää tätä miettiessä! 
On aika hullua ajatella että joku tietää kaiken sinusta. Kaikki sun oudot, hauskat ja ei niin hauskat tavat. Jokaisen elämänvaiheen ja käänteen. Miltä minusta tuntui milloinkin, mitä tein kesällä 1996, mitä kappaletta kuuntelen kun olen surullinen tai iloinen.... the list goes on.
Mulla on aina ollut paljon kavereita, mutta ihan lähelle olen päästänyt vain ihan muutaman, joista on tullut mun sydänystäviä. Mian kanssa meillä on yhteistä taivalta takana reilut 16 vuotta, siinä on ehditty jos jonkinmoista. 
Olen niin onnellinen siitä että mulla on noin upea ystävä!



Ihanaa ystävänpäivää kaikille rakkaille kavereille ja ystäville! ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti