tiistai 29. tammikuuta 2019

Mitä tehdä kun tuntuu että kasvojen iho on pari numeroa liian pieni?




Kun pakkanen paukkuu ja lunta tuivertaa aamusta iltaan iho joutuu oikein kunnon koetukselle. Mun iho on aina ollut todella kuiva, joten aina talvisin joudun käyttämään ihan superkosteuttavia ja ravitsevia tuotteita. Onneksi tykkään läträillä kaikenmaailman öljyillä ja voiteilla. Ei ole mitään niin ärsyttävää fiilistä kuin se kun nassu kiristää koko päivän meikin alla ja iho alkaa hilseillä. 
Mun ihon pelastajat löytyy ylläri ylläri Kiehl’siltä! 

Vaikka mä kosteutan mun ihoa päivittäin niin eilinen lumimyräkkä sai mun ihon taas kesimään ja janoamaan jotain ekstraa. 
 Onneksi oli vapaapäivä niin sain pitää nassulleni oikein naamiobileet! Tähän pakkasen puremaan ihoon tehoaa mulla parhaiten Kiehl’sin Ultra Facial Overnight Hydrating Masque. Vaikkakin tuote on tarkoitettu yön yli käyttöön mä lätkin sitä näillä keleillä kasvoilleni aina kun mulla ei oo meikkiä. Eli sellaisina vapaapäivinä kun ei ole mitään menoja olen melkein koko päivän naamio kasvoilla. 
Eilen sain lisätä naamiota varmaan viisi kertaa kun iho vain imaisi itseänsä kaiken kerta toisensa jälkeen. Hurjaa!



Naamion poistan vain kasvoveteen kostutetulla vanulla, etten vain kuivattaisi sitä turhalla veden kanssa läträämisellä. 
Naamion jälkeen levitän iholle hoitonesteen, seerumin ja TUHDIN kerroksen rauhoittavaa ja ravitsevaa Centella Sensitive Cica-Creamia. Tää tuote on aivan bueno näille keleille! Se korjaa, ravitsee ja suojaa herkistyvää kuivaa ihoa. 
Mä en todella mee ihan oppikirjan mukaan näissä käyttöohjeissa, en määrän tai vaikutusaikojen kanssa, mutta nämä tuotteet toimii mulle tällä tavalla, niin miksi en tekisi niin. 

Muistakaa ettei kosteuttavien tuotteiden kanssa tarvitse mennä niin pilkun tarkasti ohjeiden mukaan, jos jokin tuntuu toimivan sinun ihollasi jollain toisella tavalla niin GO FOR IT! Kun iho on hyvin kosteutettu on se myös paljon vastustuskykyisempi ja silloin iho toimii parhaiten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti