maanantai 21. tammikuuta 2019

17 things You didn’t know about me




  1. Rakastan pitää auton istuinlämmitintä päällä myös kuumimmilla kesähelteillä. Mun mielestä on ihanaa kun penkki on lämmin, ellei jopa kuuma.
  2. Kun puen housut tai kengät jalkaan, laitan aina ensin vasemman jalan lahkeeseen/kenkään. En tiedä miksi. 
  3. Ostan usein vieraskielisiä lehtiä ihan vain katsoakseni kuvia. On myös hauska huomata kuinka sitä tekstien seasta löytääkin sanoja jotka ymmärtää.
  4. Kotona käytän aina kaikista kamalimpia, mutta ah niin mukavia vaatteita. Niissä on usein reikiä ja reippaasti nukkaa. Mieheni ei ehkä osaa arvostaa näitä kauhtuneita hirvityksiä ihan yhtä paljon kun minä.
  5. Olen aikamoinen kirjoitusvirhehaukka. Tosin omalle tekstilleni ja virheille olen lähes sokea. Olen lähestulkoon varma että pelkästään tässä lyhyessä postauksessa on useaita kirjoitusvirheitä, mutta kuka nyt omia virheitään näkisi, saatika myöntäisi. :)
  6. Rakastan lukea kaikenlaisten pakkausten etikettejä.
  7. Olen yösiivooja. Saan aina suurimman siivousvimman silloin kun pitäisi jo painaa pää tyynyyn.
  8. Olen haka prosenttilaskuissa. Toki voisin vain myöntää että olen siis käynyt liian usein alennusmyynneissä. :)
  9. Mulla pitää aina olla varastossa tiskirättejä, pesusieniä ja vanulappuja, koska en kestä jos ne pääsisivät loppumaan.
  10. Mä käytän joka ikinen päivä korkeaa aurinkosuojaa kasvoilla. Kyllä, talvellakin.  
  11. Mä en juo kahvia, ikinä.
  12. Kun olen yksin lenkillä koiriemme kanssa juttelen niille ruotsiksi. Se on hauskaa! Eikä haittaa vaikkei kielioppi olekaan ihan on point.
  13. Mä saan kiksit siivoamisesta. Samaan syssyyn voin myöntää että mun mielestä on ihan parasta käydä pesuaineostoksilla. Niitä on jo aikamoinen valikoima siivouskomerossa.
  14. Mä en oo ikinä katsonut yhtäkään Star Wars leffaa, enkä kyllä ikinä ajatellut korjaavani tätä tilannetta. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. En aio yrittää väkisin innostua.
  15. Kaupassa huomaan usein jääväni ”nyppimään” hyllyjä, eli vetämään tuotteita hyllyjen etuosaan.
  16. Jostain syystä tykkään katsoa Huutokauppakeisari-ohjelmaa.
  17. Jos mut herättää päiväunilta, niin kannattaa varautua että olen vihainen kuin ampiainen. 







Samastuitko tai myönnätkö tekeväsi joitain näitä samoja juttuja? 😅



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti