tiistai 20. elokuuta 2019

Mitä sain huomenlahjaksi?






Me halusimme hankkia toisillemme huomenlahjat, mutta toteuttaa sen omalla tavallamme. Emme halunneet aiheuttaa toisillemme paineita siitä että mitä toiselle keksisi lahjaksi. Päätimme että menemme häiden jälkeisenä päivänä kaupungille kiertelemään ja jos löydämme jotain mieluista, voimme hankkia ne toisillemme. Noh, häiden jälkeisenä päivänä olimme AIVAN poikki, joten kiertely jäi siihen että kävimme Kauppatorilla jätskillä ja sitten palasimme takaisin hotellille. Huomenlahjat hankittiin pari päivää myöhemmin. 

Niinkuin moni teistä tietää, mä rakastan By Lassenin Kubus-sarjaa, joten ei yllätä että minun kokoelma sai täydennystä. Makuuhuoneen ikkunalaudalle muutti herttainen ja vähäeleinen kynttelikkö. Syksy saapui juuri sopivasti, niin tämä ihanuus pääsee heti kovaan käyttöön. Kynttelikön elekieli on niin ajaton ja tyylikäs että en usko että kyllästyn siihen koskaan. 

Sen lisäksi keittiöön löytyi jotain, mitä en ikinä uskonut meille tulevan. Mä olen aina ollut sitä mieltä että talouspaperirulla pilaa keittiön ”feng shuin” aivan täysin, eikä sellainen saa meidän keittiössä olla esillä. Silloin harvoin kun talouspaperia meidän kauppareissuilta tarttuu mukaan, pidän huolen siitä että se asuu kaapissa eikä se majaile missään näkyvillä. Naurettavaa, i know, mutta kaikilla meillä on nää omat höpsöt jutut. Tero ei ihan ole hiffannut mun vihaa talouspaperia kohtaan ja tästä on monesti naureskellen keskusteltu kavereiden ja perheen kesken. Niinkin paljon että yhtenä jouluna isäpuoleni oli paketoinut Terolle talouspaperipaketin joululahjaksi, että meillä edes joskus olisi talouspaperia Teron mieliksi. Huomenlahjaksi en toki saanut talouspaperia, mutta sen telineen kyllä! By Lassenin Kubus-sarjaa sekin. Se on niin hyvännäköinen että talouspaperirulla ei oikeasti häiritse mua. Haha! Tää oli siis ihan win/win hankinta. Terolle paperia ja mulle teline mitä sietää katsella. 

Terolle hankittiin yllättäen vinyyliboksi. Noita vinyylejä on kertynyt jo hyvä määrä, joten oli hyvä että huomenlahjat valittiin niin että oltiin molemmat mukana. Muuten olisi voinut tulla virheostos, kun en pysy perässä että mitä kokoelmasta jo löytyy ja mitä ei. 

Näitä lahjoja tulee varmasti käytettyä, kuunneltua ja nautittua. ❤️ 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti