keskiviikko 4. heinäkuuta 2018

Maljakkomania



Mä kuulun siihen hassuun porukkaan joka hurahtaa aina erilaisiin sisustushömpötyksiin. Hetken niitä katselen lehtien sivuilta ja somesta ja sitten alan hinkumaan niitä omaan kotiin. 

Näin on käynyt monien juttujen kanssa, aina Lokki -valaisimesta Kubus -kulhoihin. 
Nyt uusin villitykseni on Marimekon maljakot.
Iki-ihana Facebook -ryhmä, Moderni ja skandinaavinen sisustus, on ehkä petollisin ryhmä ikinä. Ei muuten, mutta mun lompakolle. Sieltä mä nää Marimekotkin keksin. 

Pari kuukautta sitten selailin pädiä ja kerroin Terolle mun uudesta villityksestä. Naureskelin että taas oon keksinyt itselleni pakkomielteen johonkin tuotteeseen ja nyt se vain on saatava. En kuitenkaan osannut päättää kumpi on kivempi, Marimekon Urna -maljakko vai pienempi Ming -vaasi. 
Tero sitten sanoi ne sanat mitä jokainen nainen haluaa kuulla shoppailuhuuruissaan: ”Osta molemmat!” (I love him) ❤️ 

En kuitenkaan raaskinut ostaa molempaa, siis heti. Päädyin ostamaan Urnan, koska löysin sen eräästä nettikaupasta todella hyvällä tarjoushinnalla. 
Urna kotiutui ja siitä asti olenkin ihaillut sitä joka päivä. 
En kuitenkaan saanut Mingiä pois mielestäni, joten tein vain niin kuin rakas mieheni kehoitti. Pari päivää sitten hankin senkin! 

Nämä maljakot on niiiiiiin söpöt ja huomaan katseeni usein eksyvän niihin televisiosta tulevien uusintojen sijaan. 
Sanokoon materialistiksi, mutta kauniit esineet tuo mulle iloa arkeen, ja toki myös juhlaan. 




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti