tiistai 24. tammikuuta 2017

Ajantasalla taas




Vaikka nykyaikana kaikilta löytyy kaikenlaiset padit ja kännykät kalentereineen, niin minä haluan silti aina kunnon vanhanaikaisen paperikalenterin.
Tänä vuonna olin tässä hankinnassa reippaasti myöhässä, kun vasta viime sunnuntaina ostin uuden kalenterin. 

Olin jo muutamaa päivää aikaisemmin tilannut Design Lettersin kalenterin Room21:in nettisivuilta, mutta Stockalla kierrellessäni satuin löytämään samanlaisen alepöydästä! Mikä tsägä! 
Ajattelin että palauttaisin netistä tilaamani kappaleen, mutta ilokseni huomasin että olin tilannut epähuomiossa pienemmän koon samasta kalenterista, joten pidin senkin! 
Nyt on yksi ns. kotikalenteri ja yksi käsilaukkuun sopiva. 

Mun mielestä on aina niin ihanaa täyttää uutta kalenteria. Kirjata ylös rakkaiden ja omat syntymä- ja muut merkkipäivät. 
En vain kestä yhtään jos teen uuden karheaan kalenteriin kirjoitusvirhesuttuja! En ainakaan näin heti alkuun. Maaliskuussa tuhrujen tekeminen ei tunnu enää niin sydäntä raastavalta. Hah. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti